Thursday, March 3, 2011

Arvutikunst - mu teine kirg

Täna mässasin taaskord Adobe Illustratoriga natukene, kuna elukaaslane soovis endale pokkerimängu uut avatari. Võtsin siis kaks tema lemmik detaili, püssi ja roosi, esimese tõmbasin internetist, teise joonistasin aga ise.

Tegelikult poleks relva joonistamine ka miskit suur töö olnud aga sel korral mõtlesin aega kokku hoida. Muidugi oleks üht-teist vaja üle teha ja juurde lisada, näiteks roosi leht on tegelikult sakiline ja väädid peaks olema okkalised aga väikese pildi peal ei paista detailid nii või naa välja.
Tulemus on järgmine:
Lisaks sellele väikesele näputööle on mul veel üks suurem pilt pooleli, mida ma nüüd mõnda aega pole enam teinud, sest tegemist ikka ropu tööga, nimelt alustasin ma Mozilla Firefox logo järgi joonistamist. Arusaadavalt on see mul endiselt pooleli ja ma ei teagi, kas jõuan ära teha, sest trial versioon kestab veel vaid 14 päeva ja mul oleks vaja natukene muid funktsioone ka õppida. Sellegi poolest olen ma senise tulemusega väga rahul.
See parempoolne on siis originaal ja vasakpoolne minu joonistatud. Ega palju enam teha polegi, selja punane osa, saba taust ja karvane kukal, ülejäänud on paigas juba. Aga siiski, kõige olulisem on see, et ma naudin joonistamist ja olgugi, et tegemist pole katsutava tulemusega, peaasi, et silma ilus vaadata oleks.

No comments:

Post a Comment