Monday, October 10, 2011

Stand by ehk arvuti katki

Imestuseks pole põhjust ja veel vähem mureks, et ma oma blogi hüljanud olen. Põhjus on tegelikult äärmiselt lihtne, nimelt loobus mu arvuti koostööst ning andis otsad, täpsemalt ilmnesid probleemid emaplaadil, mistõttu pidin ma ta remonti saatma.

Alguses lootsin ma muidugi väiksemale probleemile, et mõni lühis või midagi sellist, sest algas kõik ekraani kustumisest, kuid kui ma ta juba parandusse viisin, siis ei läinud arvuti enam isegi mitte tööle. Nüüd pean ootama mitu head nädalat ja hoian pöialt, et tõesti probleem ainult emaplaadi vahetusega piirdub, sest ainuüksi selle remont kergendab mu kukrut juba 120 € võrra, pole just eriti odav lõbu, kuid samas ei saaks ma selle raha eest ka uut arvutit, ning tagatipuks sain ma niigi üle poole odavamalt, kui mujal oleks läinud.

Seetõttu peavad kõik mu sünnipäeva külalised ootama, enne kui pilte näevad ning ühtlasi lükkub edasi ka meie fotoalbumi täitmine, mida ma plaanisin meie aastapäevaks välja lasta, sest kõik ilmutamisse minevad pildid ja üldse kogu mu elu on seal arvutis kinni.

No comments:

Post a Comment