Tuesday, September 4, 2012

Raamatuhullus

Ma olen pikka aega üritanud end kokku võtta ja kirjutada, sest tegelikult vahepeal on palju põnevat juhtunud ja veel enam olen ma põnevat lugenud.
Lühidalt kokku võttes on minust, kui äärmiselt raamatukaugest inimesest, saanud otseses mõttes raamatukoi. Viimase kolme kuuga olen ma läbi lugenud pea 6 raamatut ja kapi peal ootavad uued juba oma järge, näiteks hetkel on mul käsil koguni kaks raamatut korraga.


Läihipäevil teen väikese ülevaate järgnevatest teostest:
Sofi Oksanen - "Puhastus"
E L James -  "Fifty Shades of Grey"
E L James -  "Fifty Shades of Darker"
E L James -  "Fifty Shades of Freed"
L. Ron Hubbard - "Võitlustanner Maa" 1. osa

Lugemisel:
L. Ron Hubbard - "Võitlustanner Maa"  2. osa
Aino Kallas - "Reigi Õpetaja"

Ootel:
L. Ron Hubbard - "Võitlustanner Maa"  3. osa

No comments:

Post a Comment