Wednesday, February 16, 2011

Iseõppimise mõnud

Kuna täna on mul ühes kohas töövestluse teine voor, siis tuleb seal ka praktiline ülesanne. Paraku aga oodatakse seal päris mitme programmi valdamist, millega mul varasemat kokkupuudet pole olnud. Niisiis võtsin ma eile kätte ja tegin käe soojaks Adobe Flashiga ning täna Illustratoriga, jumal tänatud, et Adobe lehel neil 30 päeva prooviperiood on, seega sain ma täitsa tasuta harjutamiseks alla laadida.

Flash oli suhteliselt lihtne, see selliste kergemate liikuvate asjade tegemiseks ka, kuid see eest on Illustratori näol tegemist piiramatute võimalustega kujundusprogrammiga, mis mind esmalt lausa ära ehmatas, ning seejärel totaalselt endasse lummas.

Täna tegin ka esimese proovitöö, mille õpetuse leidsin YouTubest:

Ma ise natukene muidugi muutsin seda päris logole sarnasemaks, aga korraliku varju ma ei suutnud ainult Illustratoris kahjuks teha, peab juurde õppima veel, kuidas see seal käib. Niisiis võtsin ma lisaks appi ka Photoshiopi, kus ma varju ääred ära kustutasin.
Ja väikese Photoshopi iluparandusega järgmine:
Originaal internetist:

No comments:

Post a Comment