Wednesday, February 9, 2011

Töötu töine elu

Nüüdseks olen ma kodune olnud juba üle kuu, siiski ei saaks öelda, et väga igav oleks, kartsin esmalt hullemat. Eks oma osa ole ka sellel, et ma ei pea üksi olema, elukaaslase ja koeraga koos ikka huvitavam. Mida aeg edasi, seda rohkem harjub ära, kuid siiski igatsen tohutult, et see pikk nädalavahetus lõpuks läbi saaks, seetõttu osalen aktiivselt ka töö otsimisel.

Nagu elus ikka, käib kõik korraga, kui on vaikne periood, siis on vaikne ja kui miskit sobivat tuleb, siis kuhjaga, nii ka seekord, kui ühe nädala jooksul tuli kolm sobivat töökuulutust. Saatsin siis usinalt CV ja kaaskirjad ära ning jäin tähtaegu ootama, mis tavaliselt on 2 nädalat.

Teisipäeval külastasin taaskord Töötukassat ja suhteliselt piinlik oli tunnistada, et seni on vaikus olnud, kuid juba järgmisel päeval helises telefon ja kutsuti vestlusele, nii kordus ka sellele järgneval päeval. Mõlemad vestluses sattusid reedele, vähemalt kellaajad olid erinevad.

Õnneks on mul head närvid, et isegi eelnevast pabistamisest hoolimata suudan ma end ruttu kokku võtta ja tavaliselt vestluse alguseks olen vana rahu ise. Esimeses kohas oli suhteliselt kohe selge, et sellele lootuseid ei tasu panna, sest töö kujutas endas totaalselt teistsuguseid ülesandeid kui ma varasemalt teinud olen, see eest sain selle käigus end korralikult ette valmistada teise vestluse tarvis. Igatahes teisel istumisel läks juba libedamalt ja mõnus tunne oli kohe sees, kui seal lõpetasin, sest jutt jooksis hästi ja ka vestluspartnerid olid ülimalt meeldivad.

Juba teisipäeval sain esimesest kohast eitava vastuse aga sellega olin juba arvestanud, kuid paar päeva hiljem saabus positiivne vastus teisele kandideerimisele ning nüüd jään järgmist kolmapäeva ootama, sest siis on vestlus juba juhatajaga ning ka väike praktiline pool, mille pärast ma veidikene muretsen, sest seal nõutakse teatud programmide valdamist, millega ma väga palju kokku pole puutunud. Sellegi poolest annan ma endast kindlasti parima, sest see kogemus oleks kulda väärt ja kui oled end juba suurfirmas tõestanud on edaspidi palju lihtsam.

No comments:

Post a Comment