Friday, January 7, 2011

Täna jätan hüvasti ...

... kalliks saanud koduga! Tegelikult pole täna päris viimane päev siin korteris aga kuna homme hakkame juba asju pakkima ja ära viima, siis võib isegi väita, et on viimane.

Selleks puhuks lasime oma suure mullivanni vett täis ja sulatasime sinna sisse õe kingitud "lumepalli" seebi ning jõime peale shampanjat. Minu sooviks oli, et saaksime peagi tähistada soolaleivapidu uues "kodus" ning esimest päeva uuel töökohal.

Samas pole uus aasta meile kummalegi väga kergelt tulnud, esmalt jäin kohe esimesel jaanuaril mina haigeks ning olen seda siiani, paar päeva hiljem oli ka elukaaslane tõbine. Ma ei mäletagi seda aega kui oleksime kunagi oma grippi ravinud kodus, sest sinist lehte pole ma kunagi võtnud ja kooli ajalgi sai hoolimata palavikust käidud.

No comments:

Post a Comment