Wednesday, January 26, 2011

Testime poliitikat

Mõtlesin minagi siis palju reklaamitud Valijakompassi testi teha, et välja selgitada, mis erakonnaga minu maailmavaade sel valimistel ühildub. Mäletan et eelmisel aastal tegin sarnase asja ja siis selgus, et peaksin valima Keskerakonna, kuigi on ilmselge, et nad viljelevad hoopis teist suunda, kui mina õigeks pean, aga jumal teab, mis imega ma selleni jõudsin.

Ütlen kohe ära, et testi tegemine võtab vaatamata vähestele (32) küsimustele tohutult aega, sest süsteem uimerdab, ma käisin isegi vahepeal koeraga väljas, sest muidu oleks lihtsalt pooleli jätnud.

Erinevalt eelmisest on selle aasta tulemus palju ootuspärasem aga samas olid küsimused kohati tobedad, tänu?! millele tuleb välja, et olen konservatiiv, kelle jaoks on kõige olulisem stabiilne maksusüsteem ja sotsiaalne pool on täiesti tähtsusetu. Samas puudutasid sealsed sotsiaalsed küsimused homoabielusid, immigrantide sissevoolu suurendamist ja kodanikueksami kergendamist, millega on mul paraku raske nõustuda, samas pole mul midagi homode ega vähemusrahvuste vastu.Protsentuaalne tulemus oli järgmine:
Kuigi tulemus oli sel korral loogilisem, siis sellegi poolest ma seda nii ühekülgselt ei võtaks, sest üks asi on vaadata erakonda tema kindlate vaadete poolest (jah/ei suhtumine), teine ja palju olulisem aga valida eelneva kogemuse põhjal, kas ja kui palju on nad meie riigile ja rahvale andnud ja muidugi ka inimeste järgi, kes antud erakonnas võimul, sest paraku piisab ühest ebaausast liidrist et hävitada terve partei maine.

No comments:

Post a Comment