Thursday, May 3, 2012

Peagi tulemas ...

Kiired ajad nõuavad kiireid lahendusi, samas on vahest magus uni see, mis röövib aja, mille peaksin pühendama endale ja asjadele, mida ma tõeliselt naudin aga olgem ausad uni on siiski nende tipus.

Seega luban suure suuga, et peagi saab blogi täiendust taimede käekäigu, raamatuarvustuse kui ka väikese trennipäeviku näol. On lausa patt, et ma niivõrd huvitaval ajal olen enda väljendamise unarusse jätnud. Ja, et enese siunamisega liiale ei läheks, siis vähemalt vabanduseks toon välja asjaolu, et kätte on jõudnud mu lemmik kuu ja seega olen ma juba harjumuspäraselt tuulepea, soovides sellest 31 päevast võtta kõike, mis annab.

Ahjaa, ja ärgem olge tagasihoilikud, ei jää ka sel aastal mu blogi ilma eurokarusselli muljetest!

No comments:

Post a Comment