Monday, January 30, 2012

Hea tsitaat on väärt rohkem kui tuhat lehekülge

Neljapäeval sain ma oma endistelt kolleegidelt lahkumiskingiks ühe huvitava raamatu nimega "Reklaami trikk", mille on kirjutanud Kent Raju. Nagu pealkirigi ütleb räägib raamat lähemalt reklaamist ja turundusest, seda pigem küll jutustuse ja näidete põhjal kui puise õppematerjalina.

Eile lasin vanni mõnusalt kuuma vett täis ning võtsin raamatu seltsi ning tegin selle toesega algust, tegemist on päris õhukese raamatuga (173 lk), mille lugemine võtaks mõne hea tunni, kuid kuna ma olen selline tuulepea ja tahan tihti huvitavaid kohti mõttega läbi lugeda, siis olen ma hetkel oma lugemisega päris alguses veel.

Aga mind ajendas hetkel kirjutama üks tõeliselt hea väljend, mis ma sellest raamatust leidsin, kontekstiks oli antud juhul küll poliitika, kuid mina leian, et see toimib alati ja igas olukorras!

"Usalda oma kõhutunnet! Sellistes asjades, nagu ka kõhugripi korral, on kõhutunne täiesti eksimatu." - Kent Raju

No comments:

Post a Comment