Sunday, January 29, 2012

Peagi tulemas ehk aega napib, kuid juttu on palju

Kuna ma olen viimasel ajal seoses erinevate sündmustega väga hõivatud olnud, siis on mul kogunenud terve ports teemasid, millest ma peagi lähemalt kirjutan, seniks aga annan väikese ülevaate:
  • Eesti Laul 2012 - nagu eelmiselgi aastal, siis sellelgi võtan ette kõik 20 eelvooru pääsenud laulu ning annn neile endapoolse hinnangu ning ennustan kohtasid.
  • Taaskord tööturul - räägin lähemalt emotsioonidest ning tööturul toimuvast, mis on juba tehtud ja mis on tulemas.
  • Uued väljakutsed - proovin end taaskord kokku võtta ning midagi kasulikku õppida, sel korral kujundusprogrammiks CorelDraw, toon välja oma katsetused ja muljed. Lisaks on plaan haarata pintsel ja paber ning maalimisega algust teha. Viimane, kuid kindlasti mitte kehvem lubadus on trenni minna.
  • Austria reisikirjelduse viimased 3 päeva - tean, et olen nendega juba pikalt venitanud, kuid kindlasti ilmuvad need ühel heal päeval ka siia.
Aga kõigest lähemalt tuleval nädalal, sest punkt number kaks on viinud mu olukorda, kus mul puudub hetkel igasugune vaba aeg.

No comments:

Post a Comment