Sunday, January 29, 2012

Kodanikukohustus täidetud

Täna saime lõpuks ka end loendatud, alustasin ma selle kadalipuga juba aasta teisel päeval aga kuna elukaaslane tahtis väga sõna sekka öelda, siis venis see pea viimaste päevadeni.

Isiklikult leian, et see oli natukene keeruliseks ja spetsiifiliseks aetud, võimalik, et asi on lihtsalt selles, et ma pole varem pidanud end ise loendama ja ei osanud kõike ette näha. E-loenduse suureks plussiks on kindlasti see, et saab rahulikult ja aega valimata täita, samas on need tekstid, mis peaks reaalselt aitama ja kõikehõlmavad olema, hoopis rohkem segadust tekitavad. Mulle meenus kohati seadused, kus on lihtne mõte pandud võimalikult keeruliselt kirja, lisaks on küsimused kohati ajuvabad, nagu ka näiteks see, kus tuleb kirja panna lühikirjeldus oma tööülesannetest või kõikide oma vanaemade päritolu.

Muidugi on mõistetav, et oma kodanikukohust tuleb täita, sest nagu ka valimistel, on meie hääl oluline Eesti tuleviku nimel. Antud juhul on see küll kohustuslik, kuid sellegi poolest ma leian, et need mõned tunnid, mida ma pusisin, olid seda väärt ja loodetavasti saame end ümbritsevast ühiskonnast tervikuna rohkem teada, kui teame seda praegu.

Seega kuulub meiegi leibkond nüüd nende 29.01.2012 21:00 – loendatud on 669 267 inimest hulka, kes võivad põnevusega tulemusi ootama jääda.

No comments:

Post a Comment