Wednesday, January 11, 2012

Uuel aastal uue ...

... hoo ja väljanägemisega! Mõtlesin minagi, et võiks väikest moodi muudatuse blogis teha ning selline ta nüüd mul ongi, mustast ja süngest sai hele ja värske. Kindlasti ei jää ta päris selliseks, sest üht-teist on mul plaanis veel muuta.

Kui miski on arusaamatu või tundub, et kiri on raskesti loetav, siis võib kindlasti märku anda, teen selle esimesel võimalusel, kas suuremaks või panen miskit tavapärasemat. Ise olen suhteliselt rahul, sest vana oli ausalt öeldes päris ära tüüdanud ja ma usun, et peagi harjun ka uuega ära, minu puhul on teinekord muudatused rasked tulema, sest kui miskit sobivat juba leian, siis hea meelega klammerdun selle külge, kuniks vähegi võimalik.

Proovin uuel aastal natukene rohkem olemas olla, kui eelmisel, sest ajanappus ja laiskus pole mingi vabandus jätta jagamata huvitavaid seiku ning mõnusaid hetki. Kindlasti on veel tulemas Austria reisi kahe viimase päeva muljed, ning kui mu selle aasta üks suurimaid soove täitub, siis hakkab peagi nägema siin rohkelt fotosid ja katsetusi.

No comments:

Post a Comment