Saturday, May 14, 2011

Eurokarusell 2011: II poolfinaaI järelkaja

Kuna eile oli väga väsitav päev minu ajule ja õhtuks olin omadega küps nagu tomat peale pikka suve, siis jõuan Eurovisiooni teisest poolfinaalist alles nüüd kokkuvõtte teha.

Saate ajal tekkisid vahepeal süümepiinad, et ma nii kriitiline kõigi ja kõige vastu olen, aga takkajärgi on ikka selline tunne, et suurem osa neist lauludest ei kõlba ikka mitte kuhugi. On vale teisi hukka mõista, sest eks Eestilgi ju mitu aastat väga hulle lugusid saadetud ja siiski sees lootusekiir olnud, et äkki õnnestub. See on see armastava ema sündroom, kes arvab, et oma lapsuke on ikka kõige targem, ilusam ja parem.

Finaali pääses ka paar neist hulludest lauludes aga ega seal suurt valikut polnud, kõik korralikud laulud pääsesid see eest ka finaali, Eesti eesotsas, nii et ei pidanud pikalt praadima.

Siin, siis meeldetuletuseks minu ennustus:
1. Eesti
2. Iirimaa
3. Rootsi
4. Holland
5. Ukraina

Ja realne tulemus:

1. Eesti: Getter Jaani - Rockefeller Street
2. Rumeenia: Hotel FM - Change
3. Moldova: Zdob și Zdub - So Lucky
4. Iirimaa: Jedward - Lipstick
5. Bosnia ja Hertsegoviina: Dino Merlin - Love In Rewind
6. Taani: A Friend In London - New Tomorrow
7. Austria: Nadine Beiler - The Secret Is Love
8. Ukraina: Mika Newton - Angel
9. Sloveenia: Maja Keuc - No One
10. Rootsi: Eric Saade - Popular

Neli panin täppi ja eks need ole sellised ka mis finaalis konkurentsi kindlasti pakuvad. Ma julgeks pakkuda Eestile isegi kohta esi viisikus.

No comments:

Post a Comment