Tuesday, May 24, 2011

Näpud mulda

Kevadiselt soe nädalavahetus viis mu tee taaskord maale. Kuna aga elukaaslane oli täitsa haige, siis ei saanud pikalt seal aega veeta, kuid sellegi poolest panin korraks kindad kätte ning pistsin näpud mulda.

Lisaks loendamatule hulgale tigudele, kes peenras aega veetsid, hüppas ei kuskilt välja kärnkonna poeg. Pisike nagu pöial, kuid see eest julge, poseeris tublisti mulle, ning lõpetas oma teekonna seal kus alustas.



Kui ma nädalavahetuse õnnelikult tervena vastu pidasin, siis täna ärkasin juba tubli kurguvaluga ja mida tund edasi, seda hullemaks paistab minevat. Aga lohutuseks võib öelda, et täpselt aasta tagasi vaevlesin ma mandliopi järgselt kordades suurema valu käes.

Just, nelja päeva pärast saab mu esimesest sissekandest täpselt aasta! Siis peab keegi küll mulle šampanja välja tegema.

No comments:

Post a Comment