Wednesday, May 11, 2011

Eurokarusell 2011: I poolfinaaI järelkaja

Ja täna siis jätk eilsele poolfinaalile, nagu arvata oligi, siis tulemused tulid täiesti ootamatud, kuid sellegi poolest võib väita, et parimad said ikkagi edasi, vähemalt neli minu top 5-st, lisaks positiivse üllatusena Leedu, paraku said edasi ka mitu kohutavat lugu nagu Venamaa ja Kreeka. Kuid eks näis, konkurents saab aina tihedamaks minna.

Meenutuseks minu 5 soosikut I poolfinaalist:

1. Gruusia
2. Azerbaidžaan
3. Ungari
4. Armeenia
5. Serbia

ja finaali pääsesid:

Serbia - Nina "Čaroban"
Leedu - Evelina Sašenko "C'est Ma Vie"
Kreeka - Loucas Yiorkas feat. Stereo Mike "Watch My Dance"
Aserbaidžaan - Ell/Nikki "Running Scared"
Gruusia - Eldrine "One More Day"
Šveits - Anna Rossinelli "In Love For A While"
Ungari - Kati Wolf "What About My Dreams?"
Soome - Paradise Oskar "Da Da Dam"
Venemaa - Aleksei Vorobjov "Get You"
Island - Sjonni's Friends "Coming Home"

Välja jäi ainult Armeenia, kuid ülejäänud on päris vinks-vonks. Nüüd tuleb homseni oodata, sest siis toimub II poolfinaal, kus lisaks Eestile osaleb ka minu lemmikduo Briti superstaarisaatest Jedward, kellest olen ka oma varasemas sissekandes kirjutanud. Kuigi, nagu ka teiste selle aastaste lauludega, pole ma nende oma veel kuulanud, siis hoian neile igatahes pöialt, seda enam, et ka erinevad kihlveokontorid suurt edu lubavad, järelikult väga halb ei saa olla.

Ja muidugi ei saa mainimata jätta, et lisaks poolfinaalides osalevatele riikidele on mõned suured maad, kes saavad otse edasi, ning peab tõdema, et neist nii mõnelgi on väga hea lugu soojas.
Väga meeldib mulle mulluse aasta võitja Lena laul ja muidugi hurmav poistebänd Blue, mille suur austaja ma teismelisena olin.



No comments:

Post a Comment