Monday, September 27, 2010

Hoian silma peal: 7. hooaeg The X Factor UK

Kõik teavad mis on Superstaari saade, Eestiski on neid 3 hooaega tehtud/otsitud, leitud ka mõni täitsa okei staar aga kuna meil valitakse neid kaootiliselt (st. mitte igal aastal), siis tasub vaadata ka kaugemale, näiteks mina olen enda jaoks avastanud Suurbritannia X-Factori.

Eelmisel hooajal elasin ma paarile lauljale elavalt kaasa ja iga nädal ootasin millal saated internetti jõuavad, et siis oma lemmikute käekäigust teada saada. Panen siia mõned neist, kes mulle kohe silma jäid ja päris lõpuni ka välja jõudsid:


VIDEO: X Factor 2009 - Stacey Solomon - tema oli minu kõige lemmikum, kahjuks ei saa seda videot siia otse panna.

Arusaadavalt on ka sealne valik suurem ja seetõttu tihti ka põnevam. Kuigi selle aasta oma on jõudnud juba gruppide jagamiseni välja (umbes nagu meil valitaks 10 finaalsaatesse) julgen ma väita, et nüüd alles põnevaks läheb.

Olen eelnevalt välja toonud ühe eskorttüdruku saaga, kes küll ootuspäraselt finaalsaatesse ei jõudnud aga nüüd ma luban, et hoian rohkem kursis tõsiste tegijatega. Selle ja eelmise aasta videoid näeb TheXFactorUK YouTube kodulehel. Püsige lainel!

No comments:

Post a Comment