Monday, December 6, 2010

Armastus päästab päeva

Aeg lendab nii, et ei jõua enam hingegi tõmmata. Tänane hommik oli aga mustemast-mustem, nimelt tabas mind tööl meeletu motivatsioonilangus, probleemid, mis pinnale kerkisid tekitasid tahtmise sellest kõigest ruttu jalga lasta, selle asemel, et neid kohe lahendada. Lõpuks võtsin end siiski kokku ja hambad ristis tegin ära.Leevenduse sellesse depressiivsesse päeva tõi õde, kellega ma lõunal käisin, rääkisime elust ja olust ning jõime kõrvale elu parimat teed, nimelt soovitan ma kõigil, kes Tallinna Kaubamajja satuvad külastada Aura kohvikut ning sealt tellida endale üks piimane Chai tee. See on ideaalne jook praegusel aastaajal.
"Vürtsidega maitsestatud magus tee, millele on lisatud piima. Magustamiseks kasutatakse enamasti mett. Klassikaline chai sisaldab kaneeli, nelki, aniisi, kardemoni ja ingverit. Vürtsid jahvatatakse ja keedetakse, seejärel lisatakse must tee, piim ja mesi. Sõna `chai` tuleb hinnakeelsest sõnast cha, mis tähendab teed."
Tagasi tööle jõudes tundsin enneolematut energiat ning kirsiks tordile oli üllatus elukaaslase poolt, kes mulle laulu oli vahepeal kirjutanud. Seda lugedes ja kuulates jooksid õnnepisarad mööda mu nägu, lihtsalt nii liigutav.

Koos Sinuga

sinuga koos end vabalt võin tunda
sinuga koos näen ilusat und ma
sinuga koos võin kõikjale minna
vaid sinuga koos

sinu hääl mul rõõmsaks teeb meele
sinu suudlus hommikul saadab teele
sinu lõhn mul alati meeles
vaid sinuga koos

koos sinuga olles ma tean
et nii kõik jääma peab
koos sinuga olles on hea

sinuga koos hea vaadata filmi
sinuga koos hea avada silmi
sinuga koos hea seigelda ringi
vaid sinuga koos

koos sinuga olles ma tean
et nii kõik jääma peab
koos sinuga olles on hea

koos sinuga olles ma tean
et nii kõik jääma peab
koos sinuga olles on hea

1 comment:

  1. Maris, sa oled imeline naine! Ainult erilised saavad selliseid laulusõnu.. Ja õdi, millal ma sinuga lõunale või kuhu iganes saan jututama? ;)

    ReplyDelete