Tuesday, March 6, 2012

Lühidalt kõigest ehk elu karussellil

Ma usun, et on viimane aeg natukene ülevaateid teha, aus oleks iga asja kohta eraldi aga kuna mul hetkel tõesti pole ei aega ega ka jaksu, siis panen kõik ühte patta. Kindlasti räägin kuidas trennis läheb, ning muidugi taimede kasvu arengutest ja siis lühidalt ka uuest töökohast.

Trennipäevik

Tänaseks olen LadyFit & Strech trennis käinud juba seitse korda, sagedusega kaks korda nädalas. Areng on olnud üle ootuste kiire ja kui alguses ei suutnud ma paljusid kõhulihaste ja käte harjutusi teha, siis näiteks täna oli esimene kord, kus ma jaksasin ühe sessiooni kätekõverdusi kaasa teha, eelnevad korrad olen ma rohkem kõhuli maas või krampis üleval püsinud.

Kuigi nüüd, taaskord tööl käies on vaba aega harjumatult vähe, siis mõnes mõttes on see ka hea, nädalad lähevad kiiremini ja selline mõnus rütm teeb endal ka enesetunde paremaks, pole ma kunagi seda kodus passimist nautinud. Täna peale trenni lasin vanni kuuma vett täis ning nautisin lihtsalt paarkümmend minutit, lasin sooja enda sisse ning kõik pinged ja mõtted välja. Milline nauding, võis siis koguni kahemilline.

Maitsetaimede kasvatamine 6. päev

Pean kohe vabandama, et pole hetkel taimedest jõudnud pilte teha, nüüdseks on seemnete külvamisest möödas 6 päeva ning tulemused juba ilusti näha. Kindlasti proovin mõni hommik neist pilti teha, sest õhtul, kui töölt tulen, siis on juba pime.

Salatid on kenasti pea mulla alt välja pistnud, eriti agar oli rukola, mis tärkas juba teisel päeval ning nüüdseks on taimed oma 3 cm pikkused. Paraku mõned neist vajusid miskipärast ära, olin juba täitsa mures, et mis nüüd valesti olen teinud, aga õnneks täna enam ühtegi uut pole vajunud, seega võib loota, et tugevamad jäid ellu.

Basiilik tärkas kaks päeva tagasi, tänaseks on väikesed 0,5 cm kõrgused lehekesed ilusti väljas ja koguvad suurust. Paprika ja sidrun on veel peidus, eks nendega lähebki rohkem aega. Eilsest alates hakkasin neid kastma igapäevaselt, sest olin mulla nii läbi lõputanud, et püsis kohe mitu head päeva märjana, võib-olla seepärast oligi jama.

Töömesilase töine elu

Eile alustasin siis uues ettevõttes ja ametikohal. Nagu juba varasemalt olen kirjutanud, siis tegemist taaskord väljakutsega ehk ametiga, mida ma tegelikult varem pidanud pole. Esimesel päeva lõpuks oli mu pea kogu sellest meeletust infotulvast nii paks, et hommikuks olin mustad pilved mu peakohale tekkinud, seda enam, et eelmine töötaja, sai mind kurssi viia ja õpetada vaid 1,5 päeva.

Eks ta suuresti tundmatus kohas vette hüppamine ole, teisalt jällegi peale tänast päeva tundus asi juba oluliselt lihtsam ja sujuvam, võimalik, et kuu pärast olen juba nõnda sisse elanud, et alguses ponnistusi enam ei mäleta. Alguses on kõigil raske, ka neil, kes kõike teavad, ikkagi uued inimesed, uus keskkond. Igatahes ma loodan, et kõik läheb kenasti ja lisaks sellele, et mina ameti ja kohaga rahul olen ,ollakse ka minuga.

Lisaks sellele sain ma täna ka taaskord ühe väikse tööotsa, mida ma aegajalt teen, see kujutab endas bännerite valmistamist ja kuna enam tööalaselt nende asjadega ei saa/pea tegelema, siis jääb mulle vähemalt seegi lõbu, et aegajalt neid õhtul kodus vorpida ja väikest lisaraha saada.

Ma ei tea, kuidas teistel on aga minul on küll juba kevad südames ja nagu kevadeti ikka, kõik läheb aina paremuse poole!

No comments:

Post a Comment