Thursday, March 1, 2012

Näpud mulda 1. päev

Nii, täna on õige aeg väike ülevaade teha, kuidas mul taimede kasvatamine edeneb. Lühidalt kokku võttes märgin ära, et eile oli see kena päev, kui ilusa ilma saatel panin seemned mulda.

Kuna ma poti sisse olen istutanud ainult sidruniseemneid, siis võttis toiming natukene enam aega kui esmalt arvasin. Mullaga on lihtne paned aga potti ja niisutad läbi, turbatablettid olid mul aga esmakordselt käes ja päris mitu korda uurisin netist, et kuidas need ikka toimivad, lõpuks sain aru, et tegemist on äärmiselt lollikindla vahendiga ja tee kuidas tahad, toimib ikka. Kui õhtul Ringvaates pisteti nad veenõusse, siis mina panin nad lihtsalt alusele, kuhu oli vesi valatud, ning imesid end kenasti täis.

Kõigepealt tegelesingi tablettidega ning istutasin paprikad ära, sest nende idanemine võtab kauem aega kui salatitel. Veidi hiljem lisasin ühe tabletti sisse veel sidruniseemne, lihtsalt proovimiseks, kas seekord läheb paremini kui eelmisel korral. Natukene hiljem tegin mullakotti lahti ning täitsin neljase kastikese, immutasin veega läbi ning panin mõnusa portsu seemneid sisse. Kuna ma täpset kogust sellele alale ei osanud arvata, siis panin umbes ja eks näis, kui üle ma neid panin aga alati saab vähemaks võtta ja tugevamad alles jätta.

Eile ei hakanud ma pilte tegema, kuna õhtu jõudis enne kätte, lootuses, et täna paistab taaskord päike lükkasin pildistamise edasi. Hommikul ärkasin päikese säramise peale korraks üles, kuid natukene hiljem pidin pettuma, sest nii väheks seda oligi. Meie tuppa paistab päike kuni lõunani, suvel on see paras nuhtlus aga taimede kasvatamiseks täitsa hea. Igatahes on rukalo nii usin kasvaja, et väikesed valged idupead juba paistavad, ma usun, et nädalavahetuseks on ka lisaks basiilik end mulla alt välja ajanud, paprika ja sidruniga läheb kindlasti kauem, pakendil lubati nädala kuni kümne päevaga.

Kuna päikest on hetkel vähe, siis kipub kasvuhoonesse kondents tekkima, seda akna poole, kus on jahedam, seega pean vahepeal tuulutamas ja ümber keeramas käima. Muidugi pole mul selle vastu midagi, sest on äärmiselt põnev jälgida, kuidas tund tunni haaval kõik muutub. Järgmise postituse teen siis, kui vähemalt salatid on ilusti väljas.

No comments:

Post a Comment