Monday, March 19, 2012

Taimed pottis, kevad võib tulla

Pühapäeval võtsin ma ette töö, mis ootas pingsalt juba tegemist, nimelt sain lõpuks osad maitsetaimed potti. Kuigi ma alguses kahtlesin, et saan piisavalt taimi, siis nüüd on olukord, kus mul on taimed kahes osas, ühed uues potis ja teised kasvuhoones. Peagi tuleb ette võtta ka paprikad, sest nende juured on juba turbatabletti põhjast välja ronimas.

Istutamine kulges üsnagi kenasti, kuigi alguses ma ei teadnud täpselt kuidas neid panna, siis ämma kärmete näppudega saime peagi ilusti istutatud. Pikeerimine tundub hullem, kui see tegelikult on. Praegu seisuga tunduvad taimed ka kenasti olevat, kuigi ma neile eriti palju rohkem ruumi ei tekitanud, sest tahaksin tihedat põõsast, kust saab julgelt lehti murda.

Kui alguses arvasin, et panen taimepotid juba olemasolevatesse anumatesse, siis poes ringi vaadates leidsin niivõrd ägedad potid, et pidin need ära ostma, hinnaks oli miskit 1,45€. Ük,s mis mind tohutult häirib on see, et need sisepotid ja välispotid ei ühildu üldse, kord on üks lai ja teine kõrge ja siis vastupidi, võiks ikka ühes suuruses teha neid asju. Alguses huvitas mind kandilised keraamilised potid aga nende sisse on võimatu midagi tavapoest leida, eks aianduspoodides ole suuremad valikud.

Nüüd aga võib natukeseks ajaks rahulikult maha istuda ja oodata salatitaimede kosumist, et neist esimesi roogi valmistada. Ma julgen pakkuda, et nii umbes aprilli lõpus, mai alguses võiks juba täitsa loota.

No comments:

Post a Comment