Wednesday, March 28, 2012

Trennipäevik: vahelduseks midagi uut

Kui tavaliselt käin ma LadyFit & Strech trennis, ning seda teisipäeviti ja neljapäeviti, siis see nädal sai kaks päeva jutti tehtud. Kuna mul tuleb neljapäeval tööl kauem olla, siis tavapärasesse trenni ei jõuaks, kuid nagu taeva kingitusena hakkas trenniklubis uus Step&Body treening ja seega otsustasin, et ei lase ühte korda raisku, vaid teen vahelduseks midagi muud.

Kuigi suurem osa oli siiski kattuv, sai keha natukene ka teismoodi toonust ja ma juba kibeledes ootan, et homme annaks see tunda. Esimesel paaril nädalal andsid lihased endast kõvasti märku, kuid viimasel ajal enam pole midagi, mitte et nüüd enam ei toimiks, vaid lihased on juba harjunud. Enesetunne on muidugi hea, üksildased õhtud on mõnusalt täidetud ja hullupööra kiired ajad tööl täidavad kõik ülejäänudki vaba aja.

Lisaks on mul tekkinud tobe komme, nimelt on mul alati pärast trenni meeletu isu rasvase, eriti rämpstoidu järele. Täna ma üritasin vähemalt end kontrollida ning tegin kerge salati tomati, suitsukana ja kartulipallidega, seega natukene freshi ja natukene rämpsu.

No comments:

Post a Comment