Tuesday, March 13, 2012

Trennipäevik 5. nädal

Kuu aega trennis käimist on nii ruttu läinud, et uskumatu. Täna aga on käes esimene kord kui vahele jääb, sest ma olen kuskilt üles korjanud eriti karmi grippi. Eile hommikul hakkas kurk kipitama ja tänaseks on lisaks köhahoogudele ja kurguvalule lisandunud ka nohu.

Kuigi hommikul arvasin, et lähen sellegi poolest trenni, siis päeva jooksul sai selgeks, et parim, mis ma praegu teha saan on kodus ravida ja seda viimastki energiat hoida. Sellegi poolest loodan ma juba neljapäeval siiski trenni vedada, sest mida pikemaks läheb paus, seda suuremaks laiskus. Viimane kord sai kuukaarti ka pikendatud, lisaks saime veel kolme korra kaardi nii, et võitu koguni 1,5 nädala jagu.

Nädalavahetusel käisin Sportlandis ja ostsin endale sportrinnahoidja, tegemist oli viimase numbriga oma värvusest ning sellel oli eriti hea hind (tavahind 39€, soodushind 23€). Kuna riideid oli kuhjaga seljas ja aega polnud, siis ostsin kohe ära. Hiljem kodus proovides aga selgus, et on ikkagi väike, kuigi mul on kõik riided alati XS ja eriti kehtib see liibuvate riiete puhul, paraku seekord õnne polnud. Järgmisel päeval pidin õnnetu näoga tagasi viima ja peale pikka ootamist ning seletamist jõudsime kokkuleppele, et annavad kinkekaardi ning ülejäänud osa rahas.

No comments:

Post a Comment