Tuesday, June 1, 2010

Esimene pung ehk esimene juuni

Päike! oli mu esimene mõte hommikul, täna on siis n-ö Wear a dress day - ehk siis kleit selga ja välja. Ei mäletagi millal ma viimati kleiti kandsin aga kindlasti oli see ammu. Vahelduseks päris mõnus, tekitas kohe sellise suvise tunde, hoolimata sellest, et tegelikult on väljas päris jahe.

1. juuniga on tegelikult mul päris soojad suhted, on ikkagi te
gu ju lastekaitsepäevaga ja seda oleme perega tähistanud linna kolimisest saati. Siis toimub ka traditsiooniline loomaaia perepäev, kus kõik lapsed ja vanemad kogunevad karvaseid ja sulelisi kaema. Mäletan hästi kuidas aastaid tagasi looklevas järjekorras sai oodatud, et elevanti, jääkaru ja madusid (need olid minu jaoks peamised atraktsioonid) vaadata saaks.
Maalt pärit lapsena oli see soov number üks, kus linna sattudes lihtsalt pidi käima, teine oli Hesburger või siis McDonald's ;). Loomaaed on koht, kus täiskasvanud muutuvad lapseks ja avastamisrõõmu jätkub aastast-aastasse. Ma ise püüan ka nii tubli olla, et vähemalt korra aastas ära käia, kuigi vaatamist jätkub seal igal aastaajal.

Pildid on aastast 2008

No comments:

Post a Comment