Wednesday, June 16, 2010

Rusuvate unenägude keerises

Juba pikemat aega vaevavad mind ebameeldivad unenäod. Nad algavad kõik ühtemoodi hästi ja ilusasti, selge taevas, lõbus tuju jne. kuid lõppevad massimõrvade, või siis heal juhul ainult minu surmaga. Kõige hullem on selle juures see, et inimesed, kes mu unes hukuvad on tavaliselt mu lähedased.

See on hirmutav, sest et ma olen n-ö uneinimene, kes elab unes nähtut väga sügavalt läbi, hommikul ärgates mäletan neist päris palju ja nad tekitavad minus tugevaid emotsioone. Näiteks olen suutnud terve päeva elukaaslase peale solvunud olla, kuna ta mu unenäos ebasobivalt käitus. Tundub tobe, aga kuna unes läbi elatu tundub nii reaalne, siis kanduvadki need läbielamised tegelikkusesse.

Mingi aeg ma ei näinud und (ei mäletanud hommikuti), kuid siis nad taastusid, taaskord olid nad väga kirjud ja põnevad, kuid nüüd viimased paar nädalat on ainult luupainajad. Hommikul ärgates olen endiselt väsinud ja nii terve päev läbi. Ei tasu vist otsida põhjust ka eelneval õhtul nähtud filmidest, kuna pole neid pikka aega vaadanud, minu telekaõhtud mööduvad hetkel hiljuti avastatud ülivaimuka multifilmi Family Guy ja jalgpalli rütmis. Lisaks ei ole ka tööl eriti stressirohke aeg ning pereelu sujub väga mõnusalt.

Ma pole eriti horoskoopide ja muude selliste ette kirjutatud asjade uskuja, kuid unenäo seletajad pakuvad seletuseks ilmamuutust ja haigust. Eks näis siis, kaua see ilm muutub ja tundmatu haigus tuleb/kestab!

17.06.2010
Suur kergendustunne

Ei tea, kas asi oli eilses sissekandes, või milles, aga täna öösel nägin taaskord toredat und, ei mingit surma ega valu. Jess! Kohe reipam on täna olla, energiast ja ideedest tulvil.

No comments:

Post a Comment