Wednesday, June 2, 2010

Filmid, mis on jätnud jälje

On filme, mida vaatad ja unustad, kuid on filme mida vaatad ühe korra ja ei saa enam peast mitte kunagi.

Minul on mõned sellised filmid ja osasid neist olen vaadanud pea kümme korda ega saa küllalt. Lapsepõlvest on jäänud mul hägusad mälestused teatud filmidest ja mul on hea meel, et olen need nüüd üles leidnud ja üle vaadanud, pettuma pole seni veel pidanud. Osade filmide puhul kehtib fakt, et olen neid vaadanud õigel hetkel ja seega meenutavad nad paljugi minu minevikust, mis selle esmakordsel vaatamisel mu elus toimus.

Tron
Gritters
The Little Shop of Horrors
Star Wars-i triloogiad
Edward Sissors Hands
Lost in Space
They Live
Aliens 1-4 osa
A Nightmare on Elm Street esimesed osad
Fluke
Back to the Future 1-3 osa
The Butterfly Effect
The Ring
The Lake House
Sweet November
The Island
I, Robot
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Resident Evil: Extinction
Highway
Lighthouse
Requiem for a Dream
Sweeney Todd
Districk 9
The Fourth Kind
The Fifth Element

Lisaks multifilmid:

Wall-E
Cars
Winnie the Pooh`i erinevad osad
Täieneb jooksvalt...

No comments:

Post a Comment