Thursday, November 18, 2010

Kuidas reklaamides otse näkku valetatakse

Täna õnnestus mul osaleda sellises toredas katses nagu "Tõestus! Ripsmetuši reklaamid petavad", mis kujutas endas lihtsalt väikest värvimist L'Oreal Paris Extra-Volume Collagene Mascar a ripsmetušiga, mille reklaamnäoks imekaunis Eva Longoria.

Kõigepealt tegime natural pildid ning siis asusime katsetama, mõlemad silmad värvisime antud tušiga, ning ühele lisasime juurde kuntsripsmeid. Fakt on see, et reklaamis nähtav tulemus ei saa kuidagi loomulik olla ning ilmselget kasutatakse seal kuntsripsmeid, et wow-efekti tekitada. Muidugi polnud katse tulemus kellegi jaoks üllatus, sest aastaid on erinevaid tuše kasutatud ning ühtlasi ka selgeks saanud, et reklaamid on rohkem silmailuks kui tõsiselt võetavad infoallikad.

No comments:

Post a Comment