Sunday, November 28, 2010

Talendid Eesti moodi

Kuigi ma pole eelnevalt ühtegi "Eesti talendi" saadet hoolega jälginud, siis eilset poolfinaali vaatasin küll huviga. Olen nii palju aru saanud, et seal enamik samad "andekad", kes Kanal2 "Talendijahis" osalesid, seega ei midagi uut.

Ma saan aru, et Suurbritannias või Ameerikas korraldatakse neid aastaid aga Eesti on küll liiga väike maa, et iga paari aasta tagant mingeid talente leida ja üldse, mis talent see on kui mõni neiu laulab keskpäraselt või lapsed teevad koos puntratantsu. Aga saatest lähemalt, eilne TV3 ülekanne oli küll täielik läbikukkumine, pilt pidevalt hüppas ja stuudio heli on nii vaikne, et ka selle põhja panek ei aidanud suurt midagi. Muidugi reklaamipausid röökisid oma täies hiilguses, need on 2x valjemad ka tavasaadete/filmide puhul.

Esimeses poolfinaalis jäi mulle silma kolm etteastet ja suureks üllatuseks said nad kõik ka edasi, seda juba tihti ei juhtu aga tuleb tunnistada, et ülejäänud olid suhteliselt magedad etteasted ka.



Aga õhtu nael oli siiski Paul Potts, kes sulatas mu südame juba toona, kui osales Briti talendisaates, lausa rõõm on näha, et ta pole kaotanud oma tagasihoidlikku joont erinevalt Susan Boyle`st, kes pidevalt närvivapustustega kimpus.

No comments:

Post a Comment