Tuesday, November 23, 2010

Scullyt ja Mulderit mäletate?

Eelmisest nädalast hakkas mu lemmik ja ühtlasi ka ainsal vaadatavalt telekanalil TV 6-s jooksma 90ndate ulmesari "Salatoimikud" (The X-Files), kus peaosades David Duchovny (Fox Mulder) ja Gillian Anderson (Dana Scully). Foto: TV6 leheküljelt

Kui see esmakordselt jooksis olin ma väike jõnglane, toona tundus see muidugi oluliselt hirmsam ja ulmelisem kui praegu aga just nostalgia on see, mis teeb selle vaatamise mõnusaks.
Sel ajal oli tegemist äärmiselt populaarse sarjaga, küll sai mängitud neid tegelasi ja üks tuttav pani koguni oma kassidele nimeks Scully ja Mulder.

Ma olen juba ammu mõelnud ja salamisi lootnud, et "Salatoimikuid" hakataks uuesti näitama, sama lugu oli "Tähevärav-SG1" sarjaga, mille algusosad mulle väga meeldisid aga paraku on mõlemaga see lugu, et mingist hetkest hakkavad osad järgnema, muutes sisu minu jaoks ebahuvitavaks. Sellegi poolest vähemalt mingi aeg peaks vaatamist jätkuma, seda enam, et äratundmisrõõm on see kõige parem osa. Oleksin just kui see väike laps taaskord, "I Want To Believe"!

No comments:

Post a Comment