Tuesday, November 30, 2010

X Factor UK jätkub

Täna üks mu blogi lugejatest kurtis, et ma polevat mõnda aega enam X Factor UK`st midagi kirjutanud. Põhjus on lihtne, kuna mu favoriit kukkus sealt kaks nädalat tagasi välja ja esile kerkis uus rahva lemmik, kes mulle sugugi ei meeldi, siis suurest solvumisest boikoteerisin pikalt seda üritust.

Tunnistan, et olen sellegi poolest iga esmaspäev ära vaadanud, kes välja langes ning tänase seisuga on kolm nõrgemat koju saadetud, seega 1 veel minna ja seis oleks jälle täitsa talutav aga nagu ma juba ütlesin, siis ta on ootamatult populaarseks rahva seas saanud.

Panen siia uuesti oma ennustuste tabeli ja märgin punasega välja kukkunute nimed. Kõiki seal pole, sest tegin selle tabeli alles kuu alguses, enne neid olid osad juba lahkunud, toona jagasin nad nelja gruppi vastavalt nende omadustele, täpsemalt saab nende kohta lugeda siit: "X Faxtor UK üllatab taas ja pingerida!"

2.Aiden Grimshaw, 18
Rebecca Ferguson, 24
Cher Lloyd, 17

One Direction,
Mary Byrne, 50

4.Katie Waissel, 24
5.Wagner Fiuza-Carrilho, 54

3.Paije Richardson, 19
1.Treyc Cohen, 26
Matthew "Matt" Cardle, 27

Annan hindamiseks video, kus laulab see n-ö viimane pind minu silmis, Matt Cardle. Kas ainult mulle tundub või ongi tal endiselt 27-aastaselt käsil häälemurre ning selles tingitult ka äärmiselt häiriv ja kõikuv hääletoon.

Ahjaa, hea ülevaate saab veel X Factor UK series 7 Vikipeedia leheküljel, see täieneb seal pidevalt.

No comments:

Post a Comment