Monday, November 1, 2010

X Faxtor UK üllatab taas ja pingerida!

Mulle meeldib oma sõnu süüa, teinekord maitsevad nad kibedalt mõnikord üllatavalt hästi ja just see viimane juhtus sel nädalal toimunud X Factor UK saates. Minu kriitilises sissekandes saate osalejate kohta võtsin ma sõna ka noorukese laulja Cher Lloyd`i kohta, kes tavapäraselt suurema osa ajast räpib ning näeb paksu meigikihi all välja küllaltki ebaküps.

Eilses saates aga tõestas ta osaliselt vastupidist, kandis küll taaskord liiga palju meiki aga see eest tema esitlus oli tolle saate parim ning kui ta sama rada jätkab võib isegi tõele vastata, et tegemist selle saate favoriidiga, vaadatakse ju tema videosid kordi rohkem kui teiste omi.

Mõned artistid on siiski kuidagi sujuvalt tahaplaanile jäänud, ma pole viimastel kordadel väga vaevunud neid vaatamagi, samas olen paar esinejat teenimatult märkimata jätnud, nad küll ei kuulu mu lemmikute hulka aga väärivad esiletõstmist kindlasti. Panen siia neljaosalise tabeli, kus esimeses on favoriidid, teises head esinejad, kolmandas omamoodi ja viimases kõige nõrgemad minu silmis, eks näis siis kui täppi läheb.

Favoriidid, neist kolmest arvatavasti selgub ka võitja:
Aiden Grimshaw, 18
Rebecca Ferguson, 24
Cher Lloyd, 17

Head esinejad, mulle meeldib neid laval vaadata, ühed on verinoored ja sobivad ideaalselt poistebändina, mida tegelikult turule hädasti vaja oleks ning muidugi Mary, kellel on imeline hääl ja diivalik olek.
One Direction, viieliikmeline poistebänd, kokku pandud kohtunike poolt.
Mary Byrne, 50

Nemad kahekesi on väga õhukesel jääl, nad eristuvad massist, kuid nad on vokaalselt liialt erilised ja mitte just kõige tugevamad
Katie Waissel, 24
Wagner Fiuza-Carrilho, 54

Nähtamatud, igavad ja ei midagi säravat.
Paije Richardson, 19
Treyc Cohen, 26
Matthew "Matt" Cardle, 27

No comments:

Post a Comment