Friday, September 24, 2010

24=24 ehk sünnipäev

Sünnipäeva laps võta veel üks naps! Lustakas tuju sees, päike isegi piilub pilve tagant ja mul on SÜNNIPÄEV!

Lõpuks on käes see suur päev, kui kukub müstiline aastanumber 24. Eriliseks teeb selle just see, et minu elu läbivateks numbriteks on 2 ja 4, tihti eksisteerivad nad koos. Lisaks lapsena erinevaid rollimänge mängides olin ma alati 24-aastane, nüüd on see aastanumber käes ja kui toona tundus see nii müstiliselt suur ja täiskasvanulik, siis praegu tunen ma end sisimas täpselt sama vanana kui toona.

Täna õhtul teen vaikse istumise enda ja elukaaslase vanematega ning homme natukene suurema lähedasemate sõpradega. Sünnipäevakingiks korraldan väikese korjanduse ja kogutud raha eest lähen teen langevarjuhüppe.

Aga, mis siin ikka pikalt, ma luban endale, et naudin seda aastat 100%!

1 comment:

  1. Väga armas oli Sind üle pika aja näha ja ma loodan, et neid kohtumisi tuleb tulevikus rohkem. Aitäh toreda sünnipäeva ja suurepärase seltskonna eest. Kallistan!

    ReplyDelete