Friday, September 3, 2010

Kus on kodu, mis on kodu, kus on kodukoht ?

Uskumatu kuidas üks väike asi võib terve päeva ja tuju ära rikkuda. Nimelt oleme taaskord korteriotsingutel ja no miski pole nii tüütu kui päevast päeva kinnisvaraportaalides tuulamine. Hea meelega jätkaks elukest praeguses "kodus", kuid kuna elu keeb kesklinna suunas, siis Viimsi jääb paraku kaugele sellest.
Foto:Internet
Ja nagu kiuste lähevad head korterid päeva-paariga, nagu ka tänane valitu. Eile tuli üks sobilik korter üürile ja ma siis haarasin kohe telefoni, et kokkusaamine leppida, lõpuks jäi seis nii, et helistan täna. Helistasingi ja leppisime kella seitsmeks kokku ja no kui ma kell 7 kohale jõudsin, et vaataks siis üle, tuli välja, et nemad allkirjastavad juba lepingut ja korter läinud. Tere tali!

Teine, mis mind kohutavalt häirib on maaklerid, no milleks neid vaja? Nii palju kortereid, mida võiks kasvõi mõelda-kaaluda käivad läbi maakleri ja no maksta terve kuu summa 4000-4500 krooni mingile kõrvalisele isikule, mitte millegi eest, tundub ülekohtune. Õnneks meie praeguse korteri omanik oli nii viisakas, et maksis pool ise ja miks peakski üüriline maksma selle eest, et omanik läks kergema vastupanu teed? Üks korter, mis mulle silma jäänud on juba mitu head nädalat üleval ja ma olen täiesti kindel, et põhjus peitub vahendustasus, mis on koguni terve kuu üüri summa + käibemaks, uskumatud ahnus.

Nisiis jätkuvad meie otsingud, selle sobiva ulualuse leidmiseks, teinekord ehk näkkab?

No comments:

Post a Comment