Monday, October 18, 2010

X Factor UK: Tumedam pool

Olen siin korduvalt juba kiitnud ja ka välja toonud oma selle aastased lemmikud, kuid nagu elus ikka leidub alati neid, kes nii väga ei meeldi.

See onuke on tore aga lauljat temast pole, aktsent on liiga tugev ja see segab oluliselt kogu üldmuljet. Ta võib sobida mõnda baari meelt lahutama aga staari, kes suurtel lavalaudadel masse hullutaks mina temas küll ei näe.

Cher Lloyd paistab olevat kõige populaarsem selle aasta artistidest aga no mulle kohe üldse ei meeldi, juba esimesest esinemisest saati on ta jätnud mulle väga ebasümpaatse mulje. Kurb on vadata kuidas 17 aastane end sellise meigikihi alla peidab ja loodab nii küpsem välja näha, kuigi iga tema liigutus ja kogu olek reedab, et ta pole sugugi valmis selle show jaoks. Kõigele lisaks on ta minu meelest vokaalselt kõige nõrgem naine selles seltskonnas, meestest on aga järgmine sell:

Tema kohta polegi midagi eriti kirjutada, suur üllatus, et ta üldse nii kaugele jõudis aga õiglus sai siiski võidule ja ta saadeti seekord koju. Kahjuks pidi saatest lahkuma ka lustakas duo Diva Fiver, kuid see eest jätkavad teised kaks kindlalt oma teekonda.

Aga kuna ma pole eriline pessimist, siis rõhutaksin hoopis seda fakti, et tegelikult on kõige toredamad need esinemised, kus nad kõik koos laulavad, iga kord tuleb mul kananahk ihule ja naeratus suule.

No comments:

Post a Comment