Tuesday, July 27, 2010

Filmiarvustus: The Runaways

Eile õhtul vaatasime tõestisündinud lool põhinevat filmi "The Runaways". Mu elukaaslane oli sellest sillas juba enne kui see kinno jõudis, seda omadel põhjustel, mina aga polnud teadlik isegi selle bändi olemasolust ning mässumeelsete teismeliste raksest elust kõnelev film ei kõlanud kuigi põnevalt.

Takkajärgi piinlik lausa tunnistada, sest ometi ütlevad peategelaste nimed mulle nii mõndagi, rääkimata nende loomingust. Aga see selleks, sest film oli üle ootuste vinge ja seda just selle elutruu pildi ja sisu pärast. Kõik näitlejad olid justkui koopiad reaalelus olnud osalistega ja isegi nende riided olid üks-ühele tehtud. Süžee oli väga kaasahaarav ja kui film ühel hetkel läbi sai olin üllatunud, sest mul oli tunne nagu see oleks just alanud.

Kui seda filmi võtta nagu tõestisündinud lugu, siis paratamatult paneb see mõtlema ja tekitab küsimuse, kus olid tüdrukute vanemad? 15 aastaste tüdrukute kohta oli tegu päris karmi eluga, (narkootikumid, alkohol, seks, suits, peod jne.) mis rohkem läheb kokku 20-30 aastaste meestega, kui varateismeliste neidudega. Ma ei arvagi, et noored tänapäeval korralikumad on või, et see on kuidagi erakordne, mis seal filmis toimub, kuid ma tahaks loota, et see on pigem erand kui reegel.

päris The Runaways
näitlejad
Fotod: Internet
Ja muidugi filmi trailer, kus kõik head paremad lõigud sees on:

Üks on kindel, seda filmi ma oma teismelistele lastele ei näitaks.

No comments:

Post a Comment