Tuesday, July 27, 2010

See lugu ongi rõveduse tipp!

Üldiselt olen ma kollase meedia suhtes väga tolerantne, puutun oma töö tõttu sellega tihti kokku aga see mida mu silmad eile nägid on labasuse tipp. Täiesti ausalt, ma ei usu, et ükski väljaanne enam sellist jubedust üle suudab trumbata. Jutt on siis Elu24 artiklist "Milliseid rõvedusi oled rannas näinud?"

Screenshot: Antud pilt hakkas mulle eriti silma, sest tegemist pole kuskilt otsast rõvedusega.

Rand on avalik koht ja sinna koguneb ilusa ilmaga igasuguseid, vanu ja noori, suuri ja väikeseid, kõhnu ja pakse, karvaseid ja siledaid jne. me kõik näeme neid mingil määral ja aksepteerime, või siis kritiseerime mõtetes, äärmisel juhul omakeskis, see on normaalne. Isegi sellega lepime, et mõnikord pildistatakse meid ja teinekord avaldatakse mõnes väljaandes aga ...


... milline ajakirjanik paneb tavaliste inimeste pildid loo juurde, mille pealkiri on "Milliseid rõvedusi oled rannas näinud?". Olgu, tegemist pole just mingite modellidega, kuid siiski enamik neist on tegelikult lihtsalt ebaõnnestunult pildile jäänud, mõni voldike siin-seal ja riietus kummaline. Siiski, ei anna see ühelegi ajakirjanikule õigust nii halvustava pealkirja all avaldada sellist galeriid. Pannud mingi keora junn või jumal teab, mis jubedus loo juurde, et uudis väga tühi ei jääks aga mitte mingid süütud päevitajad.

Kui kommentaare lugeda, siis on aru saada, et ma pole ainuke, kes sellisest inimeste avalikust alandamisest nõrdinud on ja mul on hea meel ainult selle üle, sest tavaliselt need, kes komentaariumis inimeste vigadele rõhku panevad, on ühtse rinde just nende samade inimeste kaitseks loonud. Ei ole kõik veel kadunud siin maailmas.

No comments:

Post a Comment