Tuesday, July 6, 2010

Vana lemmik, vahepealne ja uus lemmik

Nädalavahetusel panin ma oma kalli auto Honda Civicu müüki, peale kolme edukat koostööaastat on aeg uutele jahimaadele minna, nagu elus ikka, vaja noorema vastu vahetada. Minu truu kaaslane, millega ma olen nii palju toredaid kohti läbi sõitnud ja maid näinud, otsib nüüd uut omanikku.

Esimest korda panime ta müüki talvel, siis keegi isegi ei helistanud, nüüd proovime uuesti, hinda lasime ka päris korralikult alla, võib-olla on siis huvilisi rohkem. Samas pole hetkel ühtegi samaväärset müügis, nii et väga raske on turuhinda määrata.

Tegelikult oleks mul väga kurb meel, kui ma peaksingi ta maha müüma, pole teine kordagi mind kolme aasta jooksul tee äärde jätnud, üks kord oli ainult generaatoris harjake läbi, mis läks maksma tühised 350,-. Igatahes vaatame, kas seekord leiab ta omale uue omaniku või jääb ta meile veel järgmiseks aastaks seltsi.

Mõtted uue auto ümber liiguvad ka juba peas, üht-teist on silma jäänud, kuid mitte midagi sellist nagu tookord, kui ma teadsin täpselt, millist autot ma tahan ja otsustamiseks kulus ainult loetud minutid. Auto peab olema selline, mille ostmisel ei ole sul ühtegi kõhklust, sisetunnet peab usaldama!

Kui ma kohe rikkaks saan, või mõne aasta pärast hind tasku-kohasemaks muutub, siis ostan endale just selle auto, Honda CR-Z:

Pildid on tehtud screenshotina Honda kodulehelt!
Väike videoarvustus autost kah:

No comments:

Post a Comment