Thursday, July 8, 2010

Jalgpalli MM-i võitja on ... kaheksajalg

Nagu juba pealkirjast lugeda võib, siis olen ma eilsest Saksamaa-Hispaania mängust tõeliselt nördinud. Mitte ainult seetõttu, et Saksamaa kaotas, vaid selle pärast, et see mäng oli täielik kaos.

Alustuseks olid mõlemad meeskonnad täiesti liimist lahti, nii palju valesööte, et paratamatult tekkis tunne, et pimedad on platsile saadetud. Just siis, kui hakkas midagi juba looma, kaotati pall ja seda mitte ägeda võitluse teel, vaid lihtsalt söödeti vastasele otse jalale.

Ma ei saa aru, mida see kohtunik üldse seal platsil tegi, terve mängu jooksul ei ühtegi kaarti ja kahte ilmselget penaltit ei suutnud määrata. Ta meenutas mulle seda Rexona deodorandi reklaami venda, kes platsil ringi jookseb ja higi haisu tõttu käsi ei saa tõsta, et kaarti anda.

Saksamaast on osaliselt kahju aga samas on see neile karistuseks, et peale nii tugevaid mänge ei suudetud enam ennast kokku võtta ja lõpuni võidelda. Terve mäng olid nad nagu lagunenud kalavõrk, kaitsjad isegi ei üritanud rünnakul olevaid hispaanlasi takistada, pidevalt olid mehed katmata ja oli vaid ime (või on tõesti Hispaania mängijate tase nagu igal suvalisel harrastajal), et umbes 20 pealelöögist 1 väravasse löödi ja see ka veel standardolukorrast.

Aga siiski, hoolimata sellest, et finaal tuleb nagu ta tuleb (ei midagi erilist minu jaoks) on sellel MM-il üks võitja ja selleks on ei keegi muu kui kaheksajalg Paul, kes pole siiamaani ühtegi mängu valesti ennustanud. Video Saksamaa-Hispaania ennustusest saab näha siit:

No comments:

Post a Comment