Sunday, July 4, 2010

Sport, sport, sport

Taaskord on nädalavahetus läbi saamas, patareid korralikult täis laetud ja kohe erksam olla. Viimased kaks päeva on olnud ülimalt lõõgastavad ning muidugi ka kuumad.

Eile veetsime päeva maal ja õhtul tulime linna Saksamaa - Argentiina mängu vaatama, juba teel koju otsustasime, et läheme õhtul maale tagasi ning veedame öö seal. Jalgpallist nii palju, et peale esimest väravat (2,5 minutil) oli elukaaslane juba Saksa usku ja rõõmustas minuga koos iga värava üle. Midagi pole parata, Saksamaa on sel MMil teistest peajagu üle, ilmekalt sai seda näha õhtusest Hispaania - Paraguay mängust, kus koguaeg käis küll mingi siblimine aga sellist särtsu neis polnud. Mida mäng edasi, seda rohkem olen ma veendunud, et Saksamaa viib siit kulla koju. Ennustamine on küll tänamatu töö aga ma pakun, et finaalis heitlevad Holland ja Saksa ning tulemus jääb 0-2.

Täna sõitsin ma sel aastal esimest korda oma rattaga, kummid olid suht tühjaks talvega läinud aga need saime täis pumbatud. Võtsime ette teekonna Viimsi poolsaare otsa ja tagasi, kokku tegi see 18km ning meil kulus pea 2 tundi, seal hulgas mõned peatused. Iga kord kui ma sporti teen, (ujun, sõidan, jooksen) siis ma kirun ennast, et ma nii laisk olen. See on kirjeldamatult hea tunne, mis keha valdab, peale mõne tunnist liigutamist.

No comments:

Post a Comment