Tuesday, August 10, 2010

Eestis on 47 minu nimelist lehma

Maalehes kajastati täna Eesti lehmanimede uurimust, millest selgub lustakas tõsiasi, et koguni 47 lehma kannab minuga ühesugust nime. Vot see teeb uhkeks!

Sellega seoses meenus mul üht-teist lehmadega seotud lugu. Minu vanaemal oli kunagi neli lehma ja nende nimedeks olid Risti, Ruutu, Ärtu ja Poti. Kui nad oleks olnud Maalid ja Juulid, siis ma arvatavasti ei mäletakski neid aga kuna kaardimängud olid tol ajal väga populaarsed, siis need kõlasid väga vingelt. Aga viimane lehm, kes vanaemal laudas elas, oli punast (pruuni) värvi Roosa.
Teisel vanaemal oli see eest palju lehmi, nendest oli mul kaks lemmikut, seda erineval ajaperioodil, sest teadupoolest pole lehmad ainult lemmikloomad ja harva elavad pikki aastaid ühes laudas. Üks neist punane ja teine üleni must, viimasel oli rumal komme teistel lehmadel seljas ratsutada ja kuna ma tol ajal olin väga väike, siis ma neid asju päris hästi ei jaganud. Siiamaani eelistan lehmi hobustele, minumeelest on nad oluliselt armsamad.

No comments:

Post a Comment