Thursday, August 19, 2010

Oh kooli aeg, oh kooli aeg ...

... millal sa küll tuled ... . Tegelikult on mul seljataga juba nii põhikool, keskkool kui ka ülikool, kuid sellegi poolest kibelen ma tagasi pinki nühkima. Peale aastast pausi ja lubadust, et enam niipea sinna tagasi ei lähe, viisin ma täna paberid sisse, et alustada uuesti seda kolgata teed. Erialaks sel korral fotograafia, Tallinna Polütehnikumis.

Kuigi tuleb tunnistada, et selle sisse saamisega on tükk tegu, sest enne mind oli avalduse kirjutanud juba 199 inimest, mulle öeldi, et olen 200. ei tea, kas see oli sõnakõlks või olingi sellise numbriga. Igatahes tuleb nüüd järgmine teisipäev end vestluseks kohale ajada ja põhjendada, miks mina peaksin kuuluma nende neljakümne hulka, kes lõpuks valituks osutuvad.

Õnneks avanes mul võimalus peale avalduse kirjutamist õppejõuga natukene omavahel rääkida ja sain asjast väga hea ülevaate. Vähemalt on nüüd teisipäeval kergem oma põhjendusi ja eesmärke ka teistele, komisjoni liikmetele seletada ning üht-teist kasulikku kaasa võtta. Ma arvan, et veel 3-4 aastat tagasi oleks ma sellest võimalusest loobunud, kuid ajaga saab nii mõndagi selgeks ka see, et igast võimalusest peab kinni haarama.

Eks näis, mis sellest saab, annan endast parima, et ikka valituks osutuda. ... mul on valmis juba pliiatsid ja suled!

No comments:

Post a Comment