Monday, August 2, 2010

Põrgupõhjas uus vanapagan

Kuuma suveilma vastu pole mul midagi, kuid selliste ilmadega tööl olles on tunne nagu oleks põrgusse sattunud. Hoolimata sellest, et kontoris on konditsioneerid ei ole sellest mingit tolku, vähemalt minu laua juures, sest paraku kaks masinat, mis siin läheduses (kontori keskel) asuvad on katki ja jahedat õhku saavad nautida vaid kahel pool otsas olevad inimesed.

Kui esimesed paar nädalat kannatasin selle olukorra ära, mis sest, et peale lõunat oli pea paks ja süda paha, siis nüüdseks olen nii nahaalne, et teen lihtsalt akna lahti. Virinat ja nurinat kuuleb oi kui palju ja iga natukese aja tagant tuleb keegi nurgast ja targa näoga üritab akent kinni panna. Kui alguses tulin alandlikult vastu, siis enam mitte!

Ma ei ole eriti kiuslik inimene aga kaua sa ikka kannatada teiste heaolu nimel pidevaid tervisehäireid kannatada. Mina näiteks ei taha 8 tundi päevas 35 inimese tekitatud umbse õhu käes vaevelda. Kaasa ei aita ka see, et päike paistab terve päeva aknast sisse, õhtuks on tavaliselt temperatuur 30 ringi ja õhk nii paks, et võiks noaga lõigata.

Nii et täitsa põrgu on siin lahti.

No comments:

Post a Comment