Monday, October 25, 2010

Kaks lubadust

Kui tavaliselt antakse lubadusi uue aasta saabudes, siis mina olen endale hiljuti kaks eesmärki püstitanud, mida ka kohe täitma asun.

Esiteks plaanin teha suurema käigu raamatukokku ning üle aastate mõne raamatu laenutada. Kuigi ma olen lapsest saati neid peljanud ja üritanud kohustuslikust kirjandusest alati viilida, siis viimasel ajal tunnen ma kuidas kohe tahaks ühe kätte võtta ja läbi lugeda. Aastatega on mõned raamatud mulle silma jäänud, esimeseks on Dan Browni "Da Vinci kood", mida mitmed tuttavad soovitanud ja teine, paljukiidetud Anatoli Nekrassovi psühholoogiline raamat "Emaarmastus".

Teiseks on siis möödunud nädalavahetusel suure suuga lubatud soome keel, mille ma lubasin koguni järgmiseks Soome reisiks ära õppida. Olen siin juba vaikselt neid kursuse hindu uurinud ja tuleb tunnistada, et võtsin endale korraliku pähkli puremiseks. Kuna ilmselgelt raha kursuse läbimiseks ei suuda hetkel kokku ajada, siis tuleb ka see iseseisvalt selgeks saada.

Õnneks nüüd pimedad ja vaiksed talveõhtud saabumas, täpselt paras aeg end natukene harida. Eks siis näis, mis mu lubadustest saab, loodetavasti ikka asja!

No comments:

Post a Comment