Friday, October 1, 2010

Mismõttes nagu? ehk koer sittus sülle!

Ja just nii juhtuski! Nimelt täna tuli elukaaslane koos koeraga mulle tööle järgi. Teel koju hüppas koer ootamatult mulle sülle ja järgmine hetk tundsin kohutavad haisu, eeldasin, et pussutas lihtsalt.

Esmalt ma ei märganudki, et ta mulle konkreetselt sülle sittunud oli aga kui hais kuidagi vaibuda ei tahtnud ja ma selle käki avastasin ei teadnud, kas nutta või naerda. Esimene reaktsioon oli muidugi, et see pole lihtsalt võimalik!

Otsustasin siiski rahulikuks jääda ja aknad avada, et mitte päris ära lämbuda selle sisse. Kui juba okse kurgus lõpuks metsavahele sain ja selle rooja enda pealt maha pühkisin, tekkis hetkeks tunne kellegi nägu täis sõimata, kuid siis meenus eilne koerale antud pelmeenikuhi. Lollile paras karistus ma ütlen!

Sellega seoses meenus ka üks aastate tagune juhtum, kui koer ühel hommikul meile voodisse ronis ja täie mõnuga täpselt patjade vahele pissis, nii et me kõik kolm ning voodi tilkusid. Tol korral mõtlesin, et ega enam hullemat juhtuda ei saa aga nagu näha ma eksisin, vähemalt on tulevikus millest rääkida.

No comments:

Post a Comment