Tuesday, October 12, 2010

X Factor UK: 16 finalisti ühislugu ja esimene live-show

Eelmisel nädavahetusel selgusid live show`le pääsejad ning juba sel pühapäeval astusid esimest ja viimast korda kõik 16 finalisti üles ühislooga "Rhythm of the Night". Infoks nii palju, et minu kaks lemmikut said ilusasti edasi ja neile saan ma ka edaspidi pöialt hoida.


Rebecca Ferguson

Aiden Grimshaw

Lisaks juba eelnevale kahele avastasin ma enda jaoks sellise toreda duo nagu Diva Fever, kes küll esimesel korral Simoni poolt välja hääletati, kuid siis taas tagasi pääsesid ja nüüd näeme neid finaalis. Üks neist näeb välja nagu Jim Carrey ning üldse on nad über feminiinsed. Ma olen enam kui kindel, et nad ei jäta kedagi külmaks ehk siis korralik kirsikompott!

1 comment:

  1. Aideni esinemine oli super, Rebecca on nii lambikas. samas eelmine aasta tundus Joe ka lambikas kuni lõpus hakkasid vaatama, et kurat päris hästi laulab

    ReplyDelete