Friday, February 17, 2012

Et oleks killuke naeru igas päevas

Täna juhtus minuga üks lustakas lugu, tegelikult oli neid mitu (sh istusin tund aega vale ukse taga, minu viga) aga nimelt toidupoe kassas kauba eest tasudes küsis müüja minu käest: "Kas teil "Kirgede torm" on? sellele järgnes sekund pausi ja naerupahvakas, mina kohmetuna asjast päris mitte aru saades, küsisin üle, et kas te mõtlete kliendikaarti ikka?

Muidugi mõtles ta kliendikaarti, nimelt oli eelmine ostja endale Telekava ostnud ja seal oli suurelt lugu "Kirgede tormist" ja müüjal oli see veel mõtetes. Ma naljatledes ütlesin veel, et Kirgede tormi mul tõesti pole ja kaarti ka mitte. Takkajärgi ei pruugi see enam nii naljakalt kõlada aga meie vähemalt naersime südamest ja tuju oli poest lahkudes kohe kordi parem.

No comments:

Post a Comment