Monday, February 27, 2012

Kihiline leiva-kohupiima magustoit Vana Tallinnaga

Laupäeval tuli mul suur tuhin kokata, esmalt tegin suure plaadi täie hakkliha-šampinjoni pitsat ning seejärel asusin magustoidu kallale.

Kuna ma eriline magusasöödik pole, siis igasugused koogid ja muu säärane langesid kohe ära, kuid on olemas üks magustoit, mis mulle juba ammusest ajast on meeles ja see on ideaalne kõigile neile, kes muidu vähe magusat tarbivad.

Kõigele lisaks on seda lihtne teha ja vaja läheb niivõrd vähe asju, et tahtmise korral võiks iga päev teha. Küll aga on selle juures üks nõme konks, nimelt on riivleiva tegemine kohutavalt tülikas, minul võttis see üle tunni. Õnneks leidub poes ka juba riivitud leiba, seekord kahjuks oli see otsas, seega pidin kondiauru kasutama. Samas on värskest leivast ise tehtud oluliselt aromaatsem, kui juba pakis kuivanud.

Viimane kord tegin ma seda kooli ajal, oli vast miski 6 klass, kui koduõpetuse tunnis meie meeskonnale see valmistada anti, see hea mekk jäi mulle juba tollest ajast meelde. Ka sel korral õnnestus hästi ja nagu ikka leidub internetis palju häid retsepte, kuid enda jaoks õige tuleb ise kokku panna, alljärgnevalt, siis minu oma:


No comments:

Post a Comment