Thursday, February 23, 2012

Trennipäevik: teine nädal

Nüüd, kui esimesest trennist on möödas enam kui nädal ja kokku toimunud kolm korda, olen ma endiselt lihasevaludes, seda suuresti selle tõttu, et teisipäeval oli asendustreener ja ta tegi hoopis teisi harjutusi kui varasemalt olime teinud.

Kuid enne räägin natukene teisest trennikorrast, kuhu ma esimeste piimhapetest rusutud lihastega läksin. Kõik tundus üllatavalt lihtne ja kuigi vahepeal oli tunne, et surutakse sinikatele, siis peale trenni ja sauna oli enesetunne väga hea. Üllatavalt kombel suutsin ma isegi teha juba asju, mida esimesel korral ei jaksanud, eriti mis puudutab kõhulihaseid ja kätekõverdusi ning ka vastupidavus oli suurem.

Kuigi lihasevalu kadus juba järgmiseks päevaks, siis hakkasid mul öösiti jalad krampi minema, kuid see läks õnneks peagi üle. Teisipäeval oli aga teine treener, kes tavapäraste astelaudade ja raskuse asemel hoopis hantlid ja palli ette andis, ning juba trenni käigus sain aru, et seekord on käsil hoopis teised lihased. Eriti hästi sain sellest aru öösel, kui lihased hakkasid endast valu näol märku andma, valude käes vaevlen ma veel praegugi. Õnneks on täna juba jälle trenn ja ma loodan, et see teeb lihastele taaskord üks null ja saan mõnusalt nädalavahetust nautida.

Kogu selle valu ja trenni taustal võib järeldada, et asi toimib ja hetkel on mul tõsine tahtmine trenni teha, hea meelega käiks veel tihedamini. Samas ma tean, et ei tasu kohe alguses üle pingutada, seda enam, et olen aru saanud, et mul mõned lihased pole vist kunagi oma ülesannet täitnud ja alles nüüd saavad vatti.

No comments:

Post a Comment