Monday, February 13, 2012

Looduslike vitamiinidega gripi vastu

Tundub, et gripihooaeg võtab taaskord tuure üles ning vahelduva eduga murraks justkui mindki, selleks aga, et ta korralikult võitu ei saaks kasutan ma vanu häid tuttavaid loodusest, kes teada-tuntud immuunsüsteemi tugevdajad.

Juba sügisest saati olen tee sisse suhkru asemel hoopis ebaküdoonia siirupit lisanud, mille ma ise kokku keerasin. Nimelt õnnestus mul saada sügisel väike kotitäis vilju, nägid teised suhteliselt õnnetud ja rohelised välja, kuid tulemus oli üle ootuste hea. Lapsepõlvekodus kasvasid meil need lausa hekina ja mäletan hästi, kuidas ema varasügisel neid korjas ja purki pistis ning terve talve sai teed magusa siirupiga joodud. Igatahes on mul sel aastal juba suurema koguse plaan ja seetõttu tuleb kindlasti turule põigata.

Ühtlasi olen ma päris palju ingveri juurest teed teinud, muideks koos värske ebaküdooniaga teel on meeldiv mojito maitse, seega võib ette kujutada kui hea ja ühtlasi ka tervislik see on. Kuna ma olen suur tee sõber ja kohvi ei joo, siis on lihtne ennast igasuguste taimeteedega ravida, pane aga mett ja sidrunit juurde ning tervis juba tuleb.

Täna aga sõin ma ühte head vana sõpra, granaatõuna, kui nii võib öelda, kunagi sai seda kõvasti söödud-joodud aga kuna hind on suurema osa ajast ikkagi kallima poolne, siis ei saa väga tihti lubada. Granaatõun on lisaks immuunsüsteemi tugevdajale ka kõva rauapomm, mille vaegusega olen ma pidanud suurema osa oma elust elama. Kuna igasugustel ravimitel on tohutus koguses kõrvatoimeid ja maitsevad ka pehmelt öeldes halvasti, siis on väga tervitav teada, et piisab vaid mõnest imemaitsvast marjast, puuviljast, taimest, et tervis tuleks.

No comments:

Post a Comment