Thursday, February 2, 2012

Nagu orav rattas vol2

Minu eelmisest tööalasest postitusest on möödas vaid mõned päevad, kuid vahepeal on jällegi nii palju juurde tulnud, et teen kohe lisapostituse. Esiteks oleks paslik üle vaadata, mis kui kaugel üldse on, sest hetkel on aktuaalsed koguni viis tööpakkumist, milledes ma siis erinevates voorudes hetkel tegev olen.

CV keskuse kaudu kandideerisin ma üle-eelmisel nädalal kolme kohta, tänaseks olen ma ka kõikidesse neisse vestlusele kutsutud, kahes kohas olen juba vestlemas käinud, esimeses neist (nimetagem K) siis eelmisel kolmapäeval ja teisel (nimetagem S) esmaspäeval. Täna sain siis kutse ka kolmandasse kohta vestlusele (nimetagem T), mis toimub tuleval esmaspäeval.

Teises kohas (S) oli mul eile kolmas voor, ning nüüd ootan, kas saan edasi neljandasse, mis kujutab endas isiksuse testi. Seal kulus mul koguni tund ja vestlus oli päris pinev, õnneks oli mul tass veega käepärast ja sain vahelduseks oma suud niisutada, sest nii intensiivset vestlust pole mul veel siiamaani olnud ja ega ka küsimused kergemate killast olnud, kuid loodan siiski parimat.

Lisaks neile on mul veel kaks kohta, kuhu ma olen jõudnud tänu tuttavate soovitustele ning pidanud edastama vaid oma CV, et vestlusele pääseda. Üks selline oli mul teisipäeval (nimetagem P) ja teises kohas (nimetagem I) on mul vestlus homme.

Ma loodan, et vähemalt ühega neist saan ma peagi ka algust teha, sest Töötukassast saadeti mind otseses mõttes pikalt, sest nende seaduste järgi pole mul õigust mitte mingile hüvitisele. Säh sulle töötuskindlustusmakset, mida ma neile iga kuu pea 5 aastat maksnud olen.

Siin siis nendepoolne põhjendus, miks ma ei tohiks saada mingit hüvitist:

"Taotlejal puudub õigus töötuskindlustushüvitisele, kuna täidetud ei ole TKindlS § 6 lg 1 p 2 sätestatud tingimus, mille kohaselt peab kindlustatul olema töötuskindlustusstaaži vähemalt 12 kuud töötuna arvelevõtmisele eelnenud 36 kuu jooksul.

Taotlejale on määratud ja makstud töötuskindlustushüvitist ajavahemikus 11.01.2011 - 20.03.2011. TKindlS § 7 lg 3 kohaselt kindlustusstaaži arvestus lõpetatakse ja kindlustusstaaž loetakse nulliks päevast, mil kindlustatule määratakse töötuskindlustushüvitis. Kindlustatu tööle asumisel algab kindlustusstaaži arvestus uuesti.

Avaldusele on lisatud 27.01.2012 tõend kindlustatule makstud tasude ja tasudelt kinnipeetud töötuskindlustusmaksete kohta.

Esitatud dokumentidest ja töötuskindlustuse andmekogu andmetest nähtub, et taotlejal on töötuskindlustusstaaži 10 kuud töötuna arvelevõtmisele eelnenud 36 kuu jooksul."

Seega f**k juu Teile,
Eesti Töötukassa

Aga kuna riigi bürokraatia on teadupoolest keeratud nii, et võimalikult palju tuleks sisse ja vähe peaks välja andma, siis las nad olla õnnelikud. Kui selle raha saaks mõni neist õnnetutest, keda ma seal Töötukassas nägin, siis mu süda oleks rahul, sest seda on tohutult kurb vaadata, kui palju on selliseid 40-50 aastaseid naisterahvaid, kes peavad iga kuu end näole näitama, et saada natukenegi toiduraha.

Välja näevad nad eranditult korralikud, kuid lihtsad, eks enamik neist ongi harjunud terve elu liinitööd tegema ja nüüd, kus ajad kitsad on tööta jäänud. Meeste osas mul nii palju kaastunnet pole, sest suur osa neist, kes seal ringi vaarusid olid, kas endised vangid või joodikud, paljudel lõhnad endiselt küljes.

No comments:

Post a Comment