Wednesday, February 8, 2012

Isetehtud kuum šokolaad piimaga

Täna mõtlesin toidu pildistamist proovida, nii idee kui ka kuuma šokolaadi (kakao) õpetuse viilisin ma ühest huvitavast blogist tassike.ee.

Kakao on üks suurepärane jook, mis on eriti maitsev ja asjakohane külmal perioodil, paraku ei ole paki pulbri ja kuuma vee keetmise tulemus sugugi isuäratav, rääkimata maitseomadustest. Iga jumala kord käivad mul judinad üle kui seda läbikumavat ollust ja hiljem tassi põhjas olevat jääki näen.

Mistõttu olen ma väga tänulik, et jõudsin lõpuks omadega nii kaugele, et nüüd olen teinud kakaod vaid šokolaadist ja piimast/koorest. Kuna mul kaneelikoori kodus pole, siis panin pulbrit ja vahukoore jätsin samal põhjusel lisamata, kuigi see annaks kindlasti palju juurde. Esmapilgul võib tunduda tülikas, kuid tegelikult maru lihtne ja mis põhiline - äärmiselt maitsev.

Siinkohal soovitaksin kasutada erinevaid šokolaade, mina tegin küll Kalevi klassikalisest piimašokolaadist, kuid see on natukene liiga tavaline ja minu meelest pole Kalev sugugi hea šokolaad, igal juhul eelistaksin Fazerit või veel parem Maraboud, mis on oluliselt mõnusama tekstuuri ja maitsega.


No comments:

Post a Comment